Za sve medije pripremili smo i brending vodič koji je kreiran kako bi se komunikacija u vezi sa projektom vršila na ispravan način. Cilj je da se logo upotrebljava na standardizovan način, na različitim tipovima materijala.
Brzo preuzimanje varijacija logoa:
Kako biste imali sve neophodne smernice za brendiranje, preuzmite naš Brending vodič.
Saradnja sa medijima nam je izuzetno važna, jer upravo zahvaljujući medijskoj podršci sva aktuelna dešavanja kao i najnovije informacije vezane za projekat ITSubotica2030 dostupne su javnosti u pravo vreme.
Izgraditi Suboticu kao centar IT ekspertize
Jačanje privredne snage grada, njegova digitalna transformacija i privlačenje kvalitetnih kadrova
Razviti Suboticu kao kongresni IT centar
Stvoriti uslove da Subotica postane razvijen IT kongresni grad čime bismo postali regionalni centar za unapređenje znanja iz određenih oblasti.
Unaprediti atraktivnost grada za život, studiranje i rad
Pomoći razvijanje ne IT aktivnosti i sadržaja koji bi unapredili kvalitet života i doprineli živosti i atraktivnosti grada. Promovisati na nacionalnom i regionalnom nivou studiranje, život i rad u Subotici.
Obezbediti zdravo životno okruženje
Podizanja kvaliteta životne sredine (voda, vazduh, zemljište) kao važnog preduslova za zadovoljstvo životom u Subotici i adutom za privlačenje višestrukog kadra.